+
Enthusia Professional Racing Konami ruller ind på racingscenen med deres allerførste køresimulator. Henrik Bach testet de det brummende monstre. Hvis du tjekker interview de GRTV med Jan Magnussons i forbindelse med udgivelsen af Gran Turismo 4, Vil du Hore den dygtige racerkører rose spillet pour dets de Andet Blandt bilfysik og realisme. Én ting han manglede var følelsen af à sidde i en rigtig bil og mærke hvordan hele kroppen bliver påvirket af virkelig racerkørsel. Skulle den Scories gengives i et spil, ville det kræve en stor simulationsmaskine med fuldt rat rumble-understøttet, sæde og KAROSSERI. Konami har i DERES Enthusia: Professionel Racing forsøgt au komme denne mangel til Livs via deres Visual System Gravity (VGS), som i Samspil med en veludviklet bilfysik og en ganske Paen grafisk flade Donneur simulationsinteresserede fartdjævle et godt til supplément GT4. Enthusia er Konamis første bilspil og er blevet promoveret - eller i hvert fald HyPET i visse dele af pressen - som en GT-killer. Selvom der nok er meget få, der troede, chez Konami kunne vippe Polyphonys storserie af pinden, homme skal aldrig afskrive en så talentfuld udvikler. Hommes GANSKE rigtigt: Enthusia får ikke GT-serien til at blegne, les hommes dispensateur louer faktisk en dieu køreoplevelse. Dette er en annonce: Ovennævnte VGS-élément donneur spilleren en visuel fornemmelse af, hvordan Høje hastighedsskift, svinggennemkørsler og generel bilmanøvrering påvirker bilen og kørerens krop. Det étaux dels ved en Mørk i ydersiden af skærmen, der angiver, kørerens de hvordan Hoved bliver Kastet frem og tilbage og til siderne sous kørslen samt via en lille modèle af bilens hjul og tyngdepunkt nederst i skærmbilledet, der seiller, hvordan bilens vægt fordeler sig på dækkene samt vejgrebet. Mens debt Graphics visuels ikke système betyder noget særligt pour gameplayet, så understøtter det spillets gode bilfysik, hvor særligt de bilers vægtfordeling individuelle og hjultræk virker endnu simple fin realistisk de gengivet i GT4. Enthusia har à iøjefaldende spilmodes: Driving Enthusia Life Revolution. Førstnævnte er ikke milevidt fra ideen sac de køreprøver de GT. Du skal Kore gennem en række porte med vekslende hastigheder. Mens moden på den ene côté leder debuterende Spillere ind i bilismens virtuelle verden, så er den ligeså meget en actionmode med arkadeagtige udfordringer, forstået på den MADE, à du ikke lærer à Kore optimalt, les hommes i stedet opfordres til den forlade rigtige kørelinje og hasarderet Kore. Enthusia er Life moden, de fleste Spillere Vil bruge deres tid på. Stik imod alle mode denne traditioner er opbygget som et RPG. Enthusia opererer med des compétences, la classement des points de siasme. Systemet er enkelt og noget overfladisk, les hommes det er på péché vis en Styrke. Les points de compétence, som får både kører og bil til at gå op i niveau, tjenes ved à Kore godt. Bruger du modstanderne som bande, kører ud i rabatten eller kolliderer med autoværnet, Sá fratrækkes ET anseeligt points de compétence Antal. Da bilerne airs automatisk afhængigt af antallet af optjente points de compétence, så tvinges DU til à Kore efter reglerne, og Selvom skademodellen er ligeså fraværende som pour le vedkommende GT, så fungerer Enthusias pointsystem efter hensigten - du bliver simpelthen en bedre virtuel bilist. Det eneste kritikpunkt er, à du også bliver straffet au påkørt blive. Au sport automobile gestionnaire de også om au afskære modstanderens overhalingsmuligheder, har Konami åbenbart ikke Fattet. I Enthusia vie skal du op Kore creuser fra en ranglisteplacering som nr. 1000 til nr. 1, og da du primært får points de classement ud din fra podieplacering, så kan der ofte opstå et dilemme: Vil du gå efter førstepladsen og Rykke op på écouter les points eller Kore ordentligt og tjene de compétences? Jeg benyttede f. eks. ufine sac metoder rattet i en Honda Civic og Korte ind i modstanderne og tog genveje ud i rabatten. Selvom chances de mines var Dårlige i forhold til konkurrenterne, vandt jeg Lobet. Jeg indkasserede chien kun Solle 18 points de compétence i stedet pour op til 150, hvis JEG havde Kort point ordentligt, les hommes HEV til gengæld en del rang i terres. Dilemmaet forstærkes af, au AI'en dieu er til at lede efter décortiqueuse til at overhale i, Selvom den langt fra er pletfri. Enthusia er Life chien ikke en entydig succeshistorie. skyldes Det, à du i stedet au KOBE biler vinder en rivaliserende bil efter hvert Lob. Du kan derfor være heldig au pointage en dieu bil tidligt i moden og Rykke hurtigt op på ranglisten. Modens største brøler er, à din forværres placering de partouts, når du Skifter bil. Haemmer Det lysten til at eksperimentere, og når homme har suset op af ned af écouter i timevis og Stadig befinder sig ved statu quo - og i övrigt finder ud af, à det tilgængelige antal baner er afhængigt af ranglisteplaceringen - må homme konstatere, au der Virkelig er kommet grus i benzintanken. Les lægges hertil de, à visse baghjulstrukne biler er urealistisk svære af Styre, hvormed pointsystemet ikke er alene om au dræbe incitamentet til at bil skifte. Konamis asfaltfræser Donneur mulighed pour både bane - og gruskørsel på flotte baner, og visse Lob Kores i regnvejr og ud på de sene aftentimer. baner er le udført de Biler i den Høje Sædvanlige Konami-kvalitet, les hommes mis i et Større Perspektiv har grafikken slet ikke élégance, les hommes det siger nok simple om om Polyphony fin Konami GT4. Enthusia er ikke en GT-dræber eller et bedre alternativ, hommes et fornuftigt supplément til de mest sultne køresimulatorfans. Efter plus de 15 minuterie med Enthusia i Maskinen er jeg Stadig overvejende positiv plus pour kørefysikken og foler glæde ved à belønnet blive au Kore ordentligt. Det RPG-inspirerede pointsystem har i perioder FAET mig til at Glemme den manglende skademodel og mulighed pour selv à kunne syntoniser bilerne, les hommes også kun Næsten, pour moins de overfladen gemmer sig et dårligt balanceret système og en dybest karrieremode jeu de tam. Konamis racerdebut er velfungerende på visse Punkter, præget af flere begyndervanskeligheder des hommes.
No comments:
Post a Comment